SUCCESVOL DICHT BIJ JEZELF​

Teamcoaching

Het kan. Samen met je team, intrinsiek gemotiveerd invulling geven aan waar jullie voor staan. Als mens, als team, als bedrijf. Bespreekbaar maken wat besproken moet worden. Het conflict niet mijdend. Met respect luisteren naar elkaar en samen beter worden. 

De energie die dat geeft, de trots die dan ontstaat, dat voelen je klanten. Die worden ambassadeur. Je medewerkers ook, trouwens. Bezield klantgericht, noemen we dat. Of, in zijn ultieme vorm, vitaal gastvrij. Hosvitality, dus.

WIL JE KLANT WAT JULLIE GRAAG DOEN?

We zijn er van overtuigd dat er een sterke relatie is tussen WERKGELUK en KLANTBELEVING. Als je goed in je vel zit, doet wat je leuk vindt, effectief samenwerkt met je collega’s, door hen gewaardeerd wordt, doorgrondt hoe je er toe doet, energie krijgt van die fijne sfeer op de werkvloer, etc. … dan straal je dat uit! En hou je het ook vol. Omdat het je geen moeite kost. En precies dat voelen je klanten.

KOMT HET UIT JE GENEN OF UIT JE TENEN?

Met onze aanpak maken we het verschil zichtbaar tussen wat jullie willen zijn voor elkaar (en je klanten) én wat je er in praktijk van laat zien. Als dat dicht bij elkaar zit, liggen werkgeluk, enthousiasme en trots voor het grijpen.

Maar het is niet ondenkbaar dat we ook de vinger leggen op gedoe, weerstand, etc. Zaken die dat werkgeluk juist in de weg zitten. Waardoor dingen niet meer vanzelf gaan maar steeds meer moeite kosten.

En daar willen we vanaf. Toch? We willen een team dat (weer) met zichtbaar plezier en energie werkt voor klanten die ambassadeurs worden.

HET BEGINT MET EEN VRAAG

En die kun je ons hier stellen. Misschien leidt het wel tot een eerste kop  koffie. Om kennis te maken. En te bekijken waar jullie ons raken, en wij jullie. 

HET BEGINT MET EEN VRAAG

En die kun je ons hier stellen. Misschien leidt het wel tot een eerste kop  koffie. Om kennis te maken. En te bekijken waar jullie ons raken, en wij jullie.